poniedziałek, 31 stycznia 2011

Wyzwanie Hopmartu i próba generalna dla Galerii Papieru

Jak zwykle w poniedziałek ruszamy z kolejnym wyzwaniem w Hopmarcie. Tym razem poprosimy Was o przygotowanie kartki Walentynkowej bez używania czerwieni. Zachęcam Was do wzięcia udziału, co miesiąc wśród wyróżnionych osób losujemy atrakcyjną nagrodę.
Ja przygotowałam taką karteczkę. Wyszła może trochę ślubna. A może nawet bardzo ślubna.
Użyłam papieru K&Co BiancaCracle Accents oraz farby Distress w kolorze Scattered Straw 
oraz papieru TPC Studio Remember Tonight




Chciałabym również z wielką radością poinformować Was, że kilka dni temu zostałam zaproszona do współpracy z Galerią Papieru .  Mam nadzieję, że uda mi się spełnić oczekiwania i pokładane we mnie nadzieje. Na rozruch stworzyłam prostą karteczkę z przepięknej kolekcji Kapuśniaczek
Już w czwartek zapraszam Was na blog Galerii Papieru , gdzie będzie można zobaczyć jak sobie poradziłam z innymi papierami.



6 komentarzy:

  1. gratulacje i powodzenia!!!:)
    karteluchy cudne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję. Na pewno tam zajrzę, ponieważ przepadam za Twoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta pierwsza karteczka :)) bardzo mi się podoba i kolorystyka, i kompozycja, i ten efekt romantyczno-elegancki :) Gratuluję i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacie!!!
    Kartka walentynkowa śliczna, te kolorki są cudowne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Bardzo lubię Twoje prace, chętnie zobaczę je w 'opakowaniu' świetnych papierów z Galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ale wcale się nie dziwię, bo same cudeńka tworzysz !!! Będę tu częstym gościem :)) Pozdrawiam!
    Brydzia

    OdpowiedzUsuń