wtorek, 5 kwietnia 2011

Z serii różanej

Na dwie różne okazje ale w tym samym stylu.
Kartka dla dzidziusia a zawieszka dla Julii z Marzycielskiej Poczty.
Moja córka (lat niecałe 5) podczas chorowania na ospę zapytała mnie czy możemy wysłać coś do jakiegoś chorego dziecka, aby mu sprawić przyjemność... Najpierw szczęka mi opadła, że sama na coś takiego wpadła, chwilę później obie zabrałyśmy się do pracy. Ona za rysunek a ja za szyld na drzwi pokoju. Mam nadzieję, że dziewczynce do której poleci sprawi radość.

Obie prace wykonane na bazie papierów z Galerii Papieru



i karteczka dla bobaska

11 komentarzy:

  1. Obie prace prześliczne, a zwłaszcza szyld ,te różane papiery nigdy mi się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne tworki, z córci możesz być dumna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, szczególnie podoba mi się szyld. To cudowne mieć tak wrażliwą córeczkę :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja 15-letnia siostra nie wpadłaby na coś takiego. Masz bardzo mądrą córeczkę.
    Śliczny szyldzik i karteczka. Właścicielka na pewno będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny szyld i karteczka! te stopki sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace są świetne, a Twoja Zuziu córeczka ma wspaniałe serduszko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwie prace są przepiękne,i gratuluję wspaniałomyslnej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Работы очень понравились!

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO FAJNA KARTECZKA, A TABLICZKA WPROST UROCZA. CORCIA WYROSNIE NA WSPANIAŁA OSOBE

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wszystko bosskie, szyld jakich jest wymiarow??

    OdpowiedzUsuń