poniedziałek, 14 listopada 2011

Tradycyjne? Święta

Tak brzmi tytuł nowego wyzwania w Hopmart. Moja kartka chyba wyszła mało tradycyjnie... bo mi Święta kojarzą się jakoś zupełnie inaczej ale miałam wielką chęć zrobić kartkę taką mroźną zimową. Wyszło jak planowałam ale czy to jest tradycyjnie to już sama nie wiem. A Wam jak się kojarzą Święta? Zapraszam do przyłączenia się do naszej zabawy.
Pozdrawiam serdecznie

Aha i jeśli ktoś jeszcze nie słyszał mojej akcji dla WOŚP to zapraszam serdecznie. Może ktoś jeszcze się przyłączy. Fanty zbieram tylko do końca listopada. Potem paczka leci do Francji.
I raz jeszcze dziękuję Dziewczynom, które zadeklarowały chęć pomocy.

No a teraz już kartka





4 komentarze:

  1. bo Ty najpierw zrobiłaś kartke,a ja potem wymyśliłam temat:) ale Twoja kartka jest dla mnie bardzo tradycyjna,dzieki temu wlaśnie ze taka zimowa! bo co to za świeta bez śniegu?! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:):*

    A prezenciki na WOŚP już kompletuję!:)

    OdpowiedzUsuń