poniedziałek, 29 października 2012

Foto story

Gdy zostałam poproszona o wykonanie albumu na TEJ BAZIE z Wycinanki to się przyznam szczerze trochę załamałam. Wyobraziłam sobie siebie wycinającą papier precyzyjnie do tego kształtu i na samą myśl dostawałam dreszczy. Ale jaka ja głupia byłam. Ten album okazał się zrobić praktycznie sam. Ani myślałam obklejać bazy papierem. Użyłam tu czarnej farby, którą pomalowałam bazy i to była najdłuższa część pracy. Reszta naprawdę zrobiła się sama i to ze ścinków po innych projektach. No a z efektu jestem dość zadowolona. Tym samym nabrałam chęci na kolejne albumiki w nietypowych kształtach, których zawsze tak bardzo się bałam. Polecam spróbować nawet początkującym. A TUTAJ znajdziecie bazy albumowe w innych kształtach.
Zdjęcia w albumie autorstwa Agnieszkai Ozgi









12 komentarzy:

  1. Piękny ten album wyszedł, a czerń dodała mu elegancji :) Najprostsze rozwiązania są czasem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuziu,wyszło niesamowicie,nie potrzebne Twoje obawy...świetny pomysł aby baza była czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się podoba, jest niesamowity.
    Chyba skorzystam z tego pomysłu - bo precyzyjne wycinanie zawsze mnie zniechęcało do takich baz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastiko, najprostsze pomysły są ponoć najlepsze, mo i chba to prawda, bo wyszło bardzo efektownie! Pozdrawam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszedł :)
    ja ostatnio obklejałam aparacianą bazę ze scrap.comu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na skontrastowanie tych słodkich zdjęć z surową bazą w kolorze czarnym. Świetnie "wydobywa" ze zdjęć to, co najlepsze. Też taki album na mnie czeka, pomysł mam podobny, podpatrzony wcześniej.
    Zuziucha - ach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten albumik Zuziu ! I dziewczyny wyszły na zdjęciach super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda genialnie :) czerń stanowi świetny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjny albumik, a czarne tło wspaniale eksponuje piękne zdjęcia i ozdoby.

    OdpowiedzUsuń