czwartek, 27 listopada 2014

Album na Chrzest Kornelii

Dzień dobry!
Album, który dziś chciałabym pokazać powstał na bazie mojej ulubionej ostatnio kolekcji Świeżo malowane
Dodałam do tego troszkę kwiatowych papierów z kolekcji  Kolorowa  łąka
Wydaje mi się, że jest to świetne połączenie, które i Wam przypadnie do gustu.
Album powstał jako prezent na Chrzest małej Kornelii ale myślę, że taki album ze względu na swoją uniwersalność idealnie nadawałby się jako prezent na narodziny czy pierwszy roczek.
Pozdrawiam serdecznie
Zuzia









3 komentarze:

  1. Śliczny! Soczysta zieleń i kwiaty czynią go takim wiosennym, a pastelowe kolory idealnie pasują do tematyki dziecięcej :) i bardzo podoba mi się, jak "otuliłaś" sprężynę pomponikami i wstążeczkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje albumy to - dla mnie - zawsze mistrzostwo świata w perfekcji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń